Alarmcentrale opzeggen
Wat jammer dat u wilt opzeggen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen vernemen wij dit graag. Via onderstaand formulier kunt u uw opzegging voor uw alarmcentrale insturen onder vermelding van uw verificatiecode of ingestelde wachtwoord. Mocht u diensten willen opzeggen, anders dan uw alarmcentrale aansluiting, kan dat via dit contactformulier.
Veel gestelde vragen
Stopt mijn abonnement automatisch?
Uw abonnnement zal aflopen op de vermelde einddatum in de bevestiging van opzegging die u ontvangt. De opzegging is pas definitief zodra er géén doormeldingen van uw systeem meer door onze alarmcentrale worden waargenomen. U kunt uw installateur opdracht geven er voor te zorgen dat uw alarmsysteem op genoemde datum geen meldingen meer doorgeeft aan onze alarmcentrale. Let wel, het verbreken van uw internetverbinding/telefoonlijn is niet afdoende.
Wat is mijn opzegtermijn? (particulier)
Na het eerste jaar kan uw dienstverlening ten alle tijden worden opgezegd met inachtneming van één maand opzegtermijn. Eventuele restitutie over de restperiode vindt plaats na stopzetting van de doormeldingen via uw installateur (zie ook 'stopt mijn abonnement automatisch')
Wat is mijn opzegtermijn? (zakelijk)
De opzegtermijn bedraagt drie maanden voor het verstrijken van de overeengekomen contractperiode. Na afloop van de ze periode wordt de overeenkomst steeds verlengd met eenzelfde periode, tenzij de overeenkomst uiterlijk drie maanden voor de datum van afloop van de periode wordt opgezegd. Indien er eerder wordt opgezegd en/of beëindigd dan expiratiedatum, worden er geen abonnementsgelden gerestitueerd.