Telefoonservice uitbesteden: Alert Connect
Wellicht kampt uw organisatie ook met een personeelstekort of lage bezettingen? Of wilt u met de huidige bezetting uw openingstijden verruimen? Ontbreekt het nog aan een juiste follow up na contactmomenten of kost het simpelweg teveel tijd, geld of inspanning voor uw organisatie om een gedegen klantenservice goed ingeregeld te krijgen?
Een goede bereikbaarheid is cruciaal voor het succes van uw bedrijf, maar door uiteenlopende reden is dit vaak nog niet op orde. De inbound telefoonservices van Alert Connect kan hierin het verschil maken.
Uw klantenservice uitbesteden aan Alert
De klantenservice uitbesteden lijkt misschien een hoop gedoe, maar is voor ons eenvoudig in te regelen via onze inbound telefoonservices Alert Connect. Met behulp van onze 24/7 bemande alarm- en servicecentrale treden wij als verlengstuk op van uw bedrijf tijdens avonduren, weekenden op feestdagen of op andere (drukke) tijdstippen.
Wanneer uw medewerkers niet in de gelegenheid zijn de telefoon zelf te beantwoorden, staan onze centralisten uw klanten graag te woord en nemen zij de telefoon aan met uw bedrijfsnaam. Conform het overeengekomen protocol zullen onze centralisten in staat zijn uw klanten te informeren, noteren zij orders, worden afspraken ingepland, storingsmeldingen gecoördineerd en meer. Uiteraard houden we u op de hoogte van alle contactmomenten, muteren we deze in onze Connect software en ontvangt u overzichtelijke rapportages.
Wenst u liever dat wij rechtstreeks muteren in uw CRM-pakket? Wel zo efficiënt! En mogelijk. Wij zijn onder meer bekend met de webapplicaties van Profit, Ultimo, Maximo, Bloxs en TOPdesk.
Meer dan zomaar een telefoondienst
Uw klantenservice uitbesteden aan Alert brengt enkele belangrijke voordelen met zich mee. Hieronder leest u over drie belangrijke voordelen van onze Alert Connect telefoonservices.
Uw telefoonservice is in extra veilige handen
Dienstverlening verrichten voor relaties met een verhoogd risicoprofiel zit in ons DNA. Deze hoogrisico benadering passen wij ook toe tijdens het inrichten van uw uitbesteden klantenservice. Inkomende lijnen worden beantwoord binnen één van onze twee zwaar beveiligde en gecertificeerde particuliere alarmcentrales (PAC). Daarbij worden telefoonlijnen redundant uitgevoerd. Onze twee alarm- en servicecentrales kunnen onfhankelijk van elkaar doordraaien en zijn voorzien van USP-systemen (noodstroomvoorzieningen en –aggegraten). Op deze manier blijven uw telefoonservices geborgd.
Extra monitoring op uw telefoonservices
Met onze Alert Connect telefoonservice worden inkomende lijnen gemonitord, zodra wachttijden dreigen op te lopen wordt er ingegrepen door onze centralisten met als back-up onze aanwezige PAC operators en de dienstdoende teamleider. Desgewenst kunnen wachttijden vastgelegd worden in een Service Level Agreement (SLA) waarbij uw prestatiedoelstellingen en verwachtingen worden vastgelegd met de daarbijbehorende responsetijden.
Veel ervaring met klantenservice in diverse segmenten
Met meer dan 20 jaar ervaring vormen wij inmiddels voor vele organisaties in de meest uiteenlopende segmenten hét verlengstuk in hun bereikbaarheid. Van storingsdiensten en calamiteitenbestrijding tot aan (grootschalig) onderhoudsmanagement en assetbeheer, onze centralisten zijn vertrouwd met de verwerking van inbound telefonie. Enkele voorbeelden naar type en segment:
Alert Connect diensten | Segment |
Spoedservice, storingsdiensten en schadeherstel: glas- hang- en sluitwerk, elektra, liften, verlichting, sanitair en mobiliteitsservice |
Automotive branche, woningcorporaties, zorginstellingen, vastgoedbeheer, Installatietechniek, beveiligingstechniek, overige calamiteitenbestrijding |
24/7 of takeover receptiediensten en antwoordservice: binnen en/of buiten kantoortijden of tijdens piekuren |
Op ieder segment toepasbaar, denk o.a. aan informatietechnologie (ICT support) |
Assetbeheer: verwerking calamiteiten en meldingen vanuit storingsmonitorings-systemen | Verkeerstechniek, watermanagement en beheer vaarwegen, bouwconsortium |
Toegangscontrole: Intercom oproepen voor openen van slagbomen, schuifpoorten of hekwerken in combinatie met camerabeelden |
Parkeerbeheer, parkeergarages, lokale overheden, (afgesloten) bedrijventerreinen, datacenters |
(Spoed)order intakes: | Brandstof- en energieleveranciers, glasherstel |
Telefoondienst uitbesteden? We komen graag in contact
Uw telefoondienst uitbesteden kan een verstandige keuze zijn. Het geeft uw organisatie meer focus en meer rust. Meer weten over uw klantenservice uitbesteden, voor een optimale bereikbaarheid met een hoger rendement binnen handbereik? Neem vandaag nog contact op met Ronald Bergman. Let’s connect!